WHAT’S IT ALL ABOUT

“IK WEET NU WEER PRECIES WAARÓM IK VOOR DIT BEDRIJF WERK.”

CASE

Medtronic is een groot internationaal medisch bedrijf dat helpt om de gezondheid en het leven van miljoenen mensen te verbeteren.

Intern is er een nieuw serviceconcept ontwikkeld. Maar hoe zorg je ervoor dat dit nieuwe concept in de volle breedte binnen de organisatie wordt gedragen en goed wordt uitgezet?

ONS ANTWOORD

Begin bij de ‘why’.

Wie een nieuwe service in de markt wil zetten, zal moeten zorgen dat het duidelijk is waaróm deze service ingezet zal worden. Wat is het belang? Wat is het verhaal? Pas als je dit duidelijk hebt, kunnen mensen er enthousiast over worden en het verhaal ook helder naar buiten toe communiceren.

Mensen prikkelen en in beweging krijgen. In een sessie met medewerkers uit alle Europese vestigingen werd al snel duidelijk: we leveren niet alleen een product, maar we leveren een totale dienst. En het wordt tijd dat we dat ook gaan uitdragen!

Door te weten wat, maar vooral waaróm ze de dingen doen die ze doen, konden ze hun nieuwe concept opnieuw gaan profileren. Een succesformule die aanslaat, want inmiddels is het serviceconcept van Medtronic de nieuwe standaard in de meeste Europese landen.

Medtronic heeft dankzij deze nieuwe insteek niet alleen meer blij en betrokken personeel, maar ook nóg meer tevreden klanten!

HET RESULTAAT

  • Een succesvol nieuw serviceproduct dat aansluit op de wensen en behoeften van de klanten
  • Uitbreiding van de markt door geheel Europa
  • Meer betrokkenheid van personeel zowel intern als naar buiten toe
  • Een duidelijk verhaal dat Medtronic nog beter op de kaart zet

Budget: €50.000 – €75.000

Wil je meer weten over dit project of ben je benieuwd wat we voor je kunnen betekenen?

NEEM CONTACT OP